Å så var det det där med vikten...

2009-03-04 @ 12:07:28 / Viktnedgång / Kommentera (0) st
Usch, det gick inge bra den här veckan, 6 hg upp. Men egentligen är jag inte så förvånad, dålig mat både ons, torsd (pga flytt) och även i lördags efter kolmården. Suck, o ingen träning. Skulle ha tränat i tisdags innan jobbet, men usch va trött ja var, det var jobbigt att börja jobba.

Nu är planen att träna nån gång imorrn (vet inte riktigt när) och på fredag efter jobbet. Ska jag överhuvudtaget komma iväg då så gäller det att ja har med mig träningskläderna till jobbet och åker direkt. Det innebär visserligen att jag får gå på stan i en halvtimme eller sitta o vänta i typ 1 timme med att läsa en bok eller så. Det som känns träligt är att ja kommer hem typ runt 5, en fredag kväll. När ja egentligen kan komma hem 14:30 ca.

Får se, har ja sovit dåligt natten till fre så är träning kanske inte det optimala. Om kroppen och huvudet inte är utvilade så kanske vila är bättre, annars blir det ju ingen effektiv träning och då har ja ju nästan tränat i onödan. Hoppas ja orkar.


Idag har vi besiktigat volvon. Blankt papper!!!  Så skönt, nu ska vi fixa ett par små saker och sen ska den säljas. För till sommaren behöver ja inte ha nån ny bil, men det ska i alal fall vara kombi, med AC.


Nu ska jag gå o lägga mig i soffan och slappa lite tror ja. KAnske läsa en bok elelr två, ja behöver ju inte stressa iväg till dagis idag kl 13:30, det gör ju cricka. Även om han går själv, Oliver får stanna hemma med mig och sova ut och sådär.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: