Bilen har åkt till bilhimlen

2009-03-18 @ 11:37:19 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ni får ursäkte mitt ickebefintliga bloggande men det har helt enkelt blivit så...

Igår fick vi brev från försäkringsbolaget, vi får pengarna för bilen.
Skönt, slipper vi proceduren med att sälja. Så igår eftermiddag så åkte vi ner och plocka bort det vi ville ha, lösa föremål, extraljusen, cd-växlaren och ett slutsteg. Känns helt okej.
Nu ska vi bara hitta nu bil.

Cricka tycker vi ska ha en bil över sommaren, nej nej och åter nej. Vi ska inte ha 1 bil förrän i höst. Tänk om jag får ett nytt jobb och måste ha bil. Jaja, vi ska ha 2 bilar över sommaren i alla fall och sen efter sommaren kan jag gå med på att sälja båda bilarna och köpa en nyare bil.

Igår hade vi besök av Mia och Björn. Vi bjöd på spagetti och köttfärssås och det smkaade mums. Jag och mia diskuterade en händelse som ligger framåt i tiden, men då ja inte vet vilka som läser min blogg så nämner ja inget mer än så.

Nu ska ja fortsätta o städa på jobbet. Men gud vad jag hoppas det är klart snart.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: