Ibland sitter inte huvudet där det ska...

2009-03-16 @ 21:39:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har helt glömt bort att blogga idag...  Så det kan bli!

VAknade runt 7:30 av Oliver, SJÄLVKLART hade han bajsat. Man har så stor lust att torka bajs i rumpan när man precis släpat sig ur sängen... suck...
Det var var bara o torka, lilla wilma , hon låg i sin säng och sjöng Ack så skönt för Oliver för han skrek lite mycket.

Blev glad av allt ljus som strömmade in genom fönstrena, solen sken!!!
O vi skulle få besök av Alva och Lina. Fixade barnen, välling, frukost till mej o Wilma. Byta på Oliver igen då han SÅKLART bajsade igen. Den bajsen är ja inte så förvånad över, han bajsar alltid en stund efter att han fått välling på morgonen.

Väckte cricka, slängde ner wilma i badkaret så att hon är ren och fin. Fixade diskmaskinen och körde igång den, körde en tvättmaskin. Cricka åkte o handla och jag o wilma spelade lite spel på datorn. Oliver han somnade medan wilma badade. Han får 4 tänder på en gång där uppe så det är inte undligt(?) att han sover mycket och bajsar mycket senaps konsistens.

Vi åt middag vart efter och jag drog iväg på friskis danspass kl 19. Kom hem, tog mig en välförtjänt dusch och kvällsmat.
NU sitter ja här, ska snart stänga av burken o sova för imorrn är det jobb som gäller. Vanligtvis är jag ledig tisdag också när vi jobbar den här perioden, men imorrn har hela skiftet ringskift, dvs. vi jobbar in årsarbetstid typ.


Vi har förresten inte hört nåt om bilen ännu, hoppas hoppas att vi hör nåt imorrn. Kan va skönt o veta.

Imorrn får vi besök av Mia och Björna. Vi ska bjuda på lite mat och snacka lite skit. Det ska bli skoj!!

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: