Jobba och sova hänger ihop lite

2009-03-06 @ 06:20:44 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch, här sitter man på jobbet och här ska man plågas till 14.
Klockan skulle ha ringt 04:30, men då Oliver vaknade 03:30 o var superkörig i näsan o inte ville somna om själv och cricka inte vaknade så gick ja upp o hämtade oliver och fixade näsdroppar sen lade ja honom hos cricka och kröp ner själv och försökte sova.

Hade det inte varit för att cricka i princip redan innan sov på mig och ja fick ännu mindre plats när Oliver skulle ligga där också (för ni ska ju inte tro att cricka flytta sig speciellt mycke) så hade jag säkert somnat om. Men nu höll ja på o somna om lagom till klockan skulle ringa, så ja stängde av den och gick upp. Upptäckte då också att gå upp 04:30 var lite tidigt, kör på 04:40 i fortsättningen. Låter kanske inte så mycke för ändring, men det är det faktiskt. Ja får hoppas på att ja får sova ostört till imorrn.

Igår svängde vi runt på stan och gjorde inget speciellt egentligen. Drog en snabbis till babyland, som inte riktigt hade det ja var ute efter men ändå. Vidare till ÖB, där gjorde vi lite fynd. Köpte duschtvål billigt och schampo o balsam för 10 kr flaskan. Cricka hittade aftershave för 39 kr och 2 duschtvål. Billigt o bra!!

Efter vår tur med svärmor kom vi hem typ halv 6, bytte blöja på wilma och sen åkte hon och jag iväg på Me &I party. Nu har ja ju varit på det och behöver inte gå på det mer. Köpa en klänning till Wilma för över 200 känns lite onödigt. Jättefina kläder, många jag tyckte va snygga och hade kunnat köpa om det var billigare. Synd att det var lite dyrt.

Idag jobbar jag som sagt och slutar 14, har siktet inställt på att träna kl 15:30 om det finns lediga platser och ja inte somnar stående, för risken är väl rätt stor när det är första förmiddagsskiftet. Ska direkt kolla om det finns lediga platser direkt.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: