Mitt Ikea besök blev framflyttat

2009-03-09 @ 11:32:04 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag skulle vi åkt till Ikea och inhandlat lite grejer till Wilmas rum bland annat. Men med tanke på att Wilma fortfarande har feber som ligger på minst 39,5 så struntade vi i det. Men ringde ändå svärmor idag för o fråga om bara hon o jag skulle åka iväg. Men vi skjuter lite på det.
Synd, hade varit så skönt att få det avklarat så att Wilma kan få ett ordentligt rum med lite bättre förvaring.

Just nu sitter/ligger hon som en hösäck i soffan med pappa och tittar på barnprogram. Oliver har nyss käkat mat och sover som en stock i sin säng. Idag har jag sett lite smakprov på hur det kan se ut när han står på knä. han skulle nog kunna komma iväg och krypa bara det inte var så halt. Ska införskaffa såna där "halkskydd" som man kan sätta på vilka byxor som helst, men ja vet inte vart jag ska hitta dom bara. Får surfa lite så hittar jag nog dom snart.

Svärmor kommer snart förbi o halsar på en sväng. OM hon kan passa Wilma ett tag så ska vi åka o handla. Vi skulle behöva storhandla, men vi kanske bara tar det som är viktigt för idag/några dar.
Men man slipper ju småutgifter om man storhandlar.


Vet inte om jag nämt det men jag har ju fått en inbjudan till återträff från Barabamba. Än så lämnge verkar det inte vara speciellt många från min klass som loggat in sig.
Har dom fått brevet? Har dom fått det och slängt det?

Det vore ju kul om så många som möjligt kom så man fick träffa alla igen.
Återträffen är den 9 MAj och man ska ha betalat senast 10 April. Träffar ju några som gick i min klass, ska nog fråga dom om dom fått något brev.

Idag ska jag träna kl 19. Ett pass som dom kallar danspasset på friskis. Hoppas det är roligt och att jag inte är allt för slut sen. Kommer ju hem vid kvart över 8 och då är det dusch som gäller och 1 timme senare är det dags och ta sig till jobbet för veckan första nattpass. Ser inte fram emot det, men va faan. Bäst o passa på o jobba så länge man har jobb.

Nu kom svärmor...

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: