Utmaning

2009-05-10 @ 13:42:28 / Allmänt / Kommentera (3) st
Läser denna tjejs blogg och tyckte det var en lite skojig lista

10 FAVORITER
  • Dialekt: Gotländska
  • Mat: Tre rätter på resturang med bland annat en stor saftig köttbit
  • Låt: Glada låtar
  • Film: Tjejiga filmer
  • Tecknad figur: Nasse
  • Sport: Ingen
  • Komiker: Björn gustafsson i vissa fall
  • Veckodag: Lördag
  • Glassmak: Hederlig vanilj 
  • Soloartist: Öööööö....


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: Trött o bakis
  • Tanke: Varför drack ja inte mindre igår
  • Kläder: Tröja
  • Bakgrund: Rött om vi snackar tapeter
  • Känsla: Skönt o va själv
  • Tid: 13:34
  • Bästa sak: Min bok
  • Irritationsobjekt: Hyresbostäder

  • 8 FÖRSTA
  • Bästa vän:  Madeleine, min bästa vän på dagis 
  • Husdjur: Katterna Maja och Busan
  • Utlandssemester: Grekland
  • Piercing: Öronen
  • CD skiva: Michael Jackson
  • Bil: En 20 år gammal Audi
  • Ord: Vet ej

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Pappa
  • Mat: Lite godis 
  • Dryck: Kalt vatten
  • Biltur: Skjuts hem från puben
  • Tv-program: Talang
  • Spelad låt: Ingen
  • Köpta klädesplagg: vet inte


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
  • Brutit mot lagen: Jo nån gång har det säkert hänt
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: Ja
  • Varit med på TV: Ja
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Matte
  • Mat: chili con carne
  • Musik: dead metal
  • Dryck: Kaffe
  • Djur: Spindlar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Surfar..
  • Du gjorde igår kväll:  Var på återträff med klassen, 10 år sen man sluta 9:an
  • Du kan höra just nu: tvn och dess eviga reklam
  • Du inte kan leva utan: Min familj självklart


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för:  Cricka
  • Du tycker om: familjen och mina kära vänner 
  • Du inte gillar: översittare

2 VAL

  • Coca cola eller fanta: CocaCola 
  • Hund eller katt: Katt

1 ÖNSKAN
  • Att alla mina nära o kära får må bra och självklart ja själv!

Jag utmanar alla som läser min blogg och känner för att göra den här listan, skriv gärna en kommentar här nedan så att jag kan gå in och spana på just din lista !

Kommenterat av: Jenny

Va kul :) Hoppas du har en riktigt fin helg :) Kram Jenny

2009-05-10 @ 13:53:37
http://jennyn.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny -

Hej, hur går det med lägenhetskaos o allt..?



Hoppas de är bra med er, kram Jenny

2009-05-21 @ 22:01:06
http://jennyn.blogg.se/
Kommenterat av: lena nilsson

hur går de me allt?

Har ni fått lägenhet och flyttat än lr?

2009-05-22 @ 12:39:02
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: