Är snön redan här?

2009-11-04 @ 10:04:14 / Allmänt / Kommentera (2) st
Idag singlade dom första snö"kornen" ner här i stan...
Det verkar dock som att det dröjer lite till innan snön kommer på riktigt. Men det gör inte mig nånting, snön får gärna vänta nån månad till, eller till nån vecka innan julafton.

Jag tycker inte om när snön blir till blask.
För att det inte ska bli blask så måste det va kallt och kyla är inte heller nåt jag tycker är så roligt.
Hellre kyla än blask, men blir det blask, kunde vi lika gärna ha struntat i snön.

Idag hade ja tänkt dammsuga och skura i huset, vi får väl se hur det går.
Jag dammsög i fredags men hann inte skura så nu ska det bli av.
Jag msåte börja snart utifall dom ringer från dagis.

Det är nämligen så att banren är lite förkylda, mest Oliver där näsan rinner på rätt så bra ibland och igår bad dom mig avvakta lite. Det tar ja som att jag ska kolla läget på morgonen.
Jag gick dit med båda ch sa som det var, Oliver har sovit utan nässpray utan problem, lite snorig på morgonen men att dom fick säga vad dom tyckte och avgöra för jag visste verklige inte.
Det är svårt ibland att veta vart personalen tycker att gränsen går.

Men dom skulle ringa om dom tyckte det blev för mycket.
Jag vet att dom är ute hela förmiddagen så det tar nog minst 1 timme till innan dom ringer och aj kan tänka mig att om ja tar köket sist så kanske jag är klar på 1 1/2, timme, för det måste minsann plockas lite också. Alla dessa leksaker.... 

Värst ser det ut i vardagsrummet där allt samlas runt soffbord soffor och tv. Dom övriga ytorna där inne är oftast helt leksaksfria.

Nä, bäst o sätta igång...

Kram på er

Kommenterat av: Lina

Halloj =) Ja vi ska upp, var ju synd att ni inte hade tid, men förstår att det kan vara knepigt att fixa barnvakt..Får bli en annan gång =)

Be Cricka städa =) Igår när jag kom hem, så hade Mange städat hela lägenheten inkl. skurning o städat badrummet.. =)sätt lite press på honom =)

kram =)

2009-11-05 @ 23:05:20
http://lina84.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny

Hej tjejen! Önskar er en riktigt härlig helg :) Kram Jenny

2009-11-06 @ 12:53:50
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: