.....

2009-11-06 @ 21:42:08 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag kände att ja behövde göra ett inlägg...

speciellt nu när "stora" datorn fungerar igen...

Pappsen har varit en stjärna och lagat den men tyvärr har vi fått köpa lite grejer.
Först o främst ett modekort men sen visade det sig att även nätaggregatet och processfläkten?! också ballat ur...
Så 1000 kr fattigare (snart) har vi i alla fall en fungerande dator.

Cricka är ikväll ute och svingar sina lurviga med jobbet, dom spelar lite bowling och sådär...
Han skulle få skjuts emd nån nykter kille hem, vet inte hundra när, men jag antar att den killen inte åker hem så himla sent när ahn är nykter...

Jag ska strax sätta mig framför tv:n och avnjuta denna

                


MUMMA!!!

Vi får se hur länge jag får va själv innan karln kommer hem...

Kan inte bestämma mig för om jag ska sätta på en film eller glo på True lies på tv...

Tror ja försöker med en film så får vi se hur långt jag kommer.

Kram på er

Kommenterat av: carro

Hoppas du fick en bra kväll! =) Har inte smakat den än, kanske borde göra det. hihi

kram kram

2009-11-07 @ 13:32:16
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: