NU har den kommit...

2009-10-02 @ 07:10:31 / Allmänt / Kommentera (0) st

Fler som märkt det?

Nu har den kommit, den där hösten som ja inte velat inse faktiskt är här...
2 plusgrader igår kväll o ja frös mycket här inne. Tittade ut på termomoetern imorse, brr, -2 grader...

Då känns det bra att abrnen har alla sina höst o vinter kläder klara. Visst några fler par fodrade byxor nu innan det blir overall dags , men det kommer. Snart kanske det är dags för overall vem vet o då behövs det inte så varma byxor under. Då kan man köpa fler mjuka byxor.
JAg gilalr speciellt dom från lindex, mjuka och mysiga plus att det är 3 betala för 2 på dom. Blir nog att inhandla ett par stycken.

Nu ska bara vi har vinterskor. Jag skulle kunan tänka mig ett par höstskor också, men det viktigaste är vinterskor, så det siktar vi in oss på först. Om det ens finns några ännu, kanske får vänta lite till.

Idag ska barnen vara hemma från dagis, jag ska strax sätta mig o leta efter numret till dagis.
Jag har deras numemr såklart, men på mornarna är dom på en avdelning som har ett annat nummer så det måste jag se om ja hittar. Vi ska åka o leka med Alva idag så den här gången får båda följa med, sist var det bara Wilma.

Vet inte vad vi ska göra efter. Vi får väl åka o handla lite inför idag, mjölk är snart redan slut, det kanske behövs lite snacks till fredagsmyset. Det har ju varit fest nästan varje lördag för oss i typ 3 veckor.
Företagsfest, cricka var ute själv, och så nu 30-årsfest. Så lördags mys har vi inte haft så mycket av.

Men nu, så här tidigt, ska ja i alla fall köra igång en maskin tvätt och sen leta efter telefonnummret för att sen duka fram en härlig frukost


Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: