Gu vad det ska krångla

2009-09-18 @ 11:57:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch vad besviken jag är!!

Har varit inne i stan på ett möte och gick därefter en snabbsväng på stan och köpte bland annat färgpatron och så var tanken att ja skulle köpa en overall till Oliver på Lindex. Fick häromdagen en rabattkupong på 30 % på valfritt barnplagg. Självklart passar man på och köper en overall som kommer komma till så välbehövlig användning (?).

Hittade overallen inne på Lindex, men självklart inte Olivers storlek. Frågade o dom kolla på lagret, men typiskt nog finns den inte. Okej okej, det är lugnt. Ja klickar hem den över nätet.
Åker hem, äter lunch och ska sätta mig o frossa i shopping (visserligen bara på typ 3 grejer till Oliver, men ändå). Då finns just den overallen inte ens med på hemsidan.

Hur dåligt är inte det?

Då blev ja mäkta besviken....  Får ta mig ut till MAXI i eftermiddag och se om den finns där. Känns måttligt roligt o åka dit för en overall, får väl passa på o handla där också. Har ju inget hemma till mat, inge bröd, ingen mjölk knappt nåt smör. Ja ni förstår. Basvarorna fattas o behöver inhandlas.

Ja júst det, o cricka har bilen.
Klart ja kan åka o handla med bussen, men ja kan inte direkt påstå att ja älskar o bära tunga påsar.
O moppen är bara o glömma, vart ska ja göra av allt.

Får väl försöka fjäska lite för HAN i hushålelt ;-)

Nu ska ja surfa grejer som svärmor ska inhandla åt oss från Ikea. Dock bara små grejer, en viss kylskåpsmagnet och en förvaringsgrej...

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: