Jaktsäsong!

2009-09-07 @ 12:01:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jajjamensan, ja är på jakt...
Dock inte efter nåt stackars rådjur eller nån älg.
Utan en vagn.

Ja, vår syskonvagn börjar bli lite överflödig, wilma skulle nog klara en ståbräda nu, så denna känns något överflödig.
Jag älskar emmajnugas och helst skulleja vilja ha en city crocc elelr cerox. Kommer aldrig underfund med vilken, men jag skulle helst vilja ha vändbart styre.

I värsta fall får ja väl klara mig utan för han är ju snart så pass stor att han typ aldrig behöver sitta mot mig. Nu tänker ja bara på det för blåsig vinds skull.

Det kan också va så att en Emmaljunga scooter går bra.
Har sett att dom kostar 2500 ca nypris. O det kanske blir en ny i värsta fall, men oavsett om ja köper ny eller begagnad så har ja lovat att sälja syskonvagnen först.
Det borde inte vara så svårt, P&T går som smör i solsken, tyvärr har min lite skavanker då ja hittade kvittot efter att grantin gått ut.
Men dom är inte så stora och inte så farliga.

Jag får hopaps på det bästa.

NU ska ja fixa lunch till mig oc Wilma.
Oliver orkade inte äta innan han somnade, det var alldeles för roligt på dagis. HAn höll på att somna när ja bytte blöja på honom. HAn var så trött. Så han får äta efteråt.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: