Näe, ja blir tokig

2009-09-11 @ 10:03:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag såg så mycket fram emot att börja plugga i höst...
Det ända som hejdat mig hittills är att ja inte har behörighet. Lugn, ja pluggar upp matte B och naturkunskap B i höst tänkte ja. Så söker ja till vårterminen o hoppas på det bästa.


              Sensus logotypFolkuniversitetet

Det är ju bara det att jag hade tänkt plugga på komvux och där startade naturkunskapen v. 33 och den finns inte på distans, det hade varit perfekt. O matte b har ja inte koncentrerat mig så mycket på ännu. Men som det ser ut nu så kommer ja nog plugga båda ämnena i vår och söka till sjuksköterske utbildningen till hösten.
Det ska finans på andra ställen också, som sensus och folkuniversitetet, men ja msåte vara blind för ja hittar de inte.... SUCK!

Så himla synd, nu får ja verkligen hoppas att ja får det där jobbet i svärtinge som fritidsledare.
Men det är nog lika bra att titta efter annat också och fundera på nån rolig praktikplats.

Får se om ja får lite lust att röja nåt här hemma idag, hallen är ju avklarad så nu återstår bara allt bråte i vardagsrummet, men med min hosta får ja nog ta det lite lugnt.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: