Vi har blivit med tv...

2009-09-24 @ 10:03:19 / Allmänt / Kommentera (0) st

Jajjamensan...

Igår åkte vi ner till mediamarkt och en tv inhandlades...

En 42" plasma tv med avbetalning i 2,5 år...
Känn shalvbra, vi har knappt hunnit titta på den så vi har inte kunnat skapa oss nån uppfattning här hemma, men den verkade bra i butik. Men det gör ju å andra sidan nästan alla.

På söndag fyller cricka år o då blir det kalajs. En fullspäckad dag.
Först har wilma dans mellan 11-11:45 och sen 14-14:45 är det Mora träsk på borgen och sen runt 15 hugget så får vi främmande o ska fira cricka.

Till kalajset ska ja baka cupcakes täntke jag, såg ett recept hos denna tjej och det verkar lätt och det ser hur smarrigt ut som helst!

Hoppas det smakar som det ser ut och att de uppskattas av gästerna. Jag får nog ställa mig o baka dom på lördag. Men vi måste också hinna klart här hemma, det är inte mycket kvar nu, vi ska bara komma igång.


Visar en bild på wilma i sina danskläder som hon provade dagen innan första gången....

                              


Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: