Måndagslistan blev tisdagslista...

2010-08-31 @ 07:21:52 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag TISDAG är jag glad för att;


* Jag är ledig denna vecka

* Jag ska åka en tur till IKEA med min underbara svägerska och hennes lilla dotter

* Nya bilen ska tillbaka för att få Ac, Dörr och Spolare fixade

* Jag och barnen ska träffa underbara Lina med barn och tillsammans ska vi hela högen åka o bada

* Äntligen börjar jag komma ifatt med tvätten

* På söndag kommer det efterlängtat besök, både för mig och förhoppnignsvis får Wilma bli glad

* I fredags fick jag förlängt och har jobb hela året ut

* I och med mer jobb måste jag ta ut semester vilket kanske kan innebära utlandsresa

* Det närmar sig mer och emr för Kördarget att dra igång :-)

* Mina underbara barn som jag älskar trots att en liten kille fortsätter vakna mellan 5 o 6 på   morgonen

* Min underbara sambo finns där vid min sida! 


Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: