Måndagslistan...

2010-08-09 @ 11:41:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;


*
Helgens bröllop var kanonfint och det var superkul

* Mina rara föräldrar passade våra duracellkaniner till barn

* Vi äntligen har tvättat bilen inför försäljning

* vi har en eventuell köpare till bilen (som kommer på onsdag)

* det närmar sig för att hämta den nya bilen (eller begagnad, men ny för oss)

* denna vecka bara innebär 4 jobbpass (bara nätter)

* första dagen på dagis efter 4 veckor och lämningen var inga problem :-)

* vi har fått tillbaka den krockade bilen från reparation + ersättning för dom dagar vi var utan bil

* även cricka går tillbaka till jobbet efter 4 veckors ledigt, hej vardagsrutin

* jag får lite egentid då och då igen

* Men framför allt är jag glad för att jag har min familj


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: