Hallå. vad hände?.

2010-01-22 @ 14:32:49 / Allmänt / Kommentera (2) st

imorse runt halv 8 skrev jag ett halvlångt inlägg om hur vår vardag sett ut, med mycket jobb och dagis och allt vad det är....  vart tog det vägen?

Jag vet att jag publicerade det, för först gick det inte pga att ja glömt titel men sen, vad hände...

Har ju ingen lust o göra det igen, o kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev heller.

Gud så trist!
Hoppas verkligen att jag tryckte på knappen publicera, men det är ja hundra på.
När jag äntligen kom till skott o skriva nåt.

Ja ja, då ni njuta av detta inlägg istället!

Kram på er


Kommenterat av: Jenny

Hej tjejen,



Ja åh jag förstår precis vad du menar, stör mig också på att jag inte kan se nästa månad utan att behöva plocka ner och snurra på hela kalendern :( Hoppas det blir bättre till nästa år, annars är det kul att ha en bild på varje familjemedlem.



Hoppas ni haft en fin helg o att de är bra med er, kram Jenny

2010-01-31 @ 20:10:37
http://jennyn.blogg.se/
Kommenterat av: Linda

Jag mixade faktiskt ballerina kexen med just en stavmixer.

Först mixade jag i mixerkannan men det var för smalt så jag la kexen i en vispbunke men då får du ha en handduk över annars skätter det kex överallt ;)

2010-02-01 @ 18:15:42
http://lindarunn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: