KÖRDRAGET 2010

2010-06-11 @ 07:07:23 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sådär ja, nu är det gjort....
Nu har ja gjort auditon till kördraget och det gick kanonbra.
Vet inte om vad hon tyckte men jag klarade låten, även fast jag blandade ihop verserna.
O så fick jag sjunga 'vem kan segla för utan vind' i olika skalor och kanon på broder jakob.

Det var Så kul och det som var ännu roligare var att hon (Lisa Tilling) kände igen mig från musikalprojektet med skolan som var 2002. Jag hade ingen stor roll överhuvudtaget, men alla som ville fick sjunga för henne typ göra en liten mini audition och jag agjorde en bara för att veta hur det kändes.
Det tyckte jag var kul, att hon mindes mig fast hon knappt jobabde med mig under det projektet, hade inte riktigt väntat mig det, även om jag hoppades  :-)

NU väntar jag bara på ett mail från Lisa, så jag får veta om jag kom med eller inte.
Jag hoppas verkligen att jag gjorde det och att min vän Patricia också kom med. För då hamnar vi i samma kör.
Kommer kolla mailen oerhört många gånger idag....

Vi ska snart äta lite frukost men i eftermiddag bär det a till jobbet och med tanke på det SPÖ regn vi har, så gör det mig absolut ingenting... Synd bara att det är fredag!

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: