Sommar!!

2010-06-03 @ 13:17:55 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja nu känns det verkligen som sommar!
Jag räknar inte med att få sol VARJE dag, men förhoppningsvis många...

Är för tillfället hemma och vabbar, barna är snoriga och inatt hade wilma feber och det kom pyttelite kräks.
Dom har varit hemma hela veckan och cricka var hemma tis och onsd. Då jobbade jag natt...
Förhoppningsvis går det över snart för långa förkylningar är jag inte mycket för...

Ikväll ska jag gå vårruset. Japp, GÅ!
Springer jag så får dom hämta mig nånstans på banan med ambulans för kondition har ja knappt.
Men det ska bli kul. Premiär för mig i vårruset och gratis också för att jag anmälde mig med jobbet :-)


Igår kom min syster hem från sin 5 månaders sydamerika resa.
Hon var ju rätt så brun kan man säga, hon får inga problem emd att jobba på brännan ;-)

Hon hade köpt lite presenter, ponchos till alla tjejer och en killvariant till alla killar, från peru.
Till mig hade hon även köpt en BH på victoria secret i USA. Men den rackarn var lite för liten i kupan så den får hon använda själv om hon kan ha den. Synd, det ahde varit lite roligt att ha en därifrån. Men om man tänker på hur modellerna för VS är formade så är det inte så konstigt att dom är små alla bh-arna...

Jag borde återgå till min lilla städning...
Barna leker på gården, men springer in och ut hela tiden så renare blir det inte precis.
Har skrivit lista på vad jag ska göra för det är så mycket och det blir aldrig av om jag inte betar av det på en lista....   Har blivit en listperson på senaste tiden. Både för att komma ihåg vad det är jag måste göra men också för att en del saker verkligen ska bli av....

Mitt minne är ungefär som en guldfisks....

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: