Måndagslistan ♥

2010-11-29 @ 08:55:41 / Allmänt / Kommentera (2) st
Idag måndag är jag glad för att;

* Lagunan till slut fick på sig vintersulor

* Jag har fått hem golvljusstaken jag lånar

* Körrepet igår var jätteroligt och nu börjar man få koll på låtarna

* Förra veckans dans med ungdomarna och gästlärare NINOS va underbart, jag hade träningsvärk i 3 dar och imorrn är det dags igen, men utan NINOS

* Kommande helg har både jag och Cricka julfest med jobbet, men varsin dag som tur är...

* Det är julmarknad på Frinavet den 4:e o de är tänkt att jag ska va med i  luciatåget,men vi får se...

* Min sambo är underbar, även fast han ibland är lite lat

* Mina barn är världens goaste och underbaraste

* Oliver börjar forma fler ord och det märks att han börjar bli stor




Här kan ni hitta listans skapare 

Kram på er

Kommenterat av: Jenny ♥

Tack tack fina för en härlig lista!!



Kramar /Jenny

2010-11-29 @ 22:56:20
http://www.jennyn.se
Kommenterat av: Britta Bloggar

Kul! Det är så bra med måndagslistor!

2010-12-01 @ 20:37:20
http://brittabloggar.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: