♥ Måndasglistan ♥

2010-11-22 @ 14:08:42 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag måndag är jag glad för att;

* Förra veckans ledighet var underbart skön

* Baket förra veckan gick strålande och smakade mumma

* Vi äntligen har börjat repa med julkören igen

* Vi idag har fått våra vinterdäck och dom sitter på bilen också :)

* Adventspyntet började igår och när vi ändå var ute för att ta in jul kartongerna så fixade i på 
   gårn så att den är vinterrustad

* Imorrn tisdag ska jag få dansa FÖR en kille vid namn NINOS som en gång för länge sen dansade 
   för mig..  Längtar!!

* Det blir ännu mer adventsfix i veckan

* På söndag väntar åter ett körrep och jag längtar ♥

* Jag älskar min underbara sambo ♥♥♥

* Mina barn är undebara och börjar bli så stora ♥



Kram på er ♥

Kommenterat av: Jenny ♥

Hej finaste! Jag var in här tidigare i morse o läste innan du kommenterade hihi :)



Kramar i massor o ha en riktigt fin kväll!

2010-11-23 @ 21:45:29
http://www.jennyn.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: