Storstädning

2010-11-09 @ 14:14:20 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, idag börjar jag operation storstädning.
Jag måste dela upp det liter då jag har så mycket att göra.
Idag blir det plock och se till att det imorrn bara är att svischa fram med dammsugare och mopp.
Det måste ju vara rent och fräscht när vi kommer hem från Tallin. Jag avskyr att komma hem till ett skitigt hem när jag varit borta ett tag.

Förutom städning så ska jag packa barnens väskor, min egen, bege mig till frinavet för att dansa lite med ungdomarna, slänga grovsopor m.m


O jag får heller ej glömma bort att maila om antalet biljetter till Julkonserten jag ska va med i. Vi får köpa dom billigare fram till den 10 nov. Så det är klart att vi gör det. Än så länge kommer 7 stycken och lyssnar på mig/oss.


Den där sön! Det kna faktiskt få sluta snöa nu.
Vi har inga vinterdäck på bilen och det blir bara krångligare att få dit dom om det är snö på backen, det blir i alla fall blötare. I värsta fall får vi åka o betla för jobbet. Vi har ändå tänkt slänga in dom på däckhotell i år för det blir så mycket smidigare


                     .

Så här ser det ut i pulka backen där vi bor!


Ingen idé att gå förbi där med Wilma, hon längtar sååå till pulkaåkning!


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: