Dan före dan - det är tävlings dax! ♥

2010-10-30 @ 21:52:53 / Allmänt / Kommentera (2) st
Japp, imorrn gäller det!
KÖRDRAGET

Team tilling kommer vinna, men både hals och näsa strular för mig så vi får se.
Skulle ha packat ihop alla grejer ikväll men det blev så sen läggning med barnen så jag orkade bara fixa iordning naglarna så att dom är fina och fräscha!
Vår kör färg är ju lila men på naglarna väljer jag nog vanlig naturell genomskinlig färg.
Känns lite mer stilrent!

Idag var vi en sväng på upplevelsestigen i Vrinneviskogen med barnen!
Dom tyckte det var jättekul, det var mest barnens föräldrar som blev lite besvikna.
Både jag och cricka trodde att det var mer hinderbana av det, men det var det ju inte.

Mest upptäcka djur!

Bäst och gå och lägga sig (speciellt när man får en timme extra inatt) så att man är pigg och fräsch imorrn!


Kram på er ♥

Kommenterat av: carro

Lycka till ikväll!! Hoppas ni vinner. =)

kram kram

2010-10-31 @ 12:21:31
http://snuttungar.blogg.se/
Kommenterat av: Elin

Hihi ja visst är vi lika. Tapeterna är det väl inget fel på fniss Jo liite ute är de kanske :)

Kram

2010-11-01 @ 08:19:07
http://metrobloggen.se/elinalenteg

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: