♥ God morgon ♥

2010-10-06 @ 07:48:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är det onsdag klockan är ca 07:30 och ute är det 8 grader ungefär.

Oliver vaknade runt 05:30 idag, tror han va lite frusen då han inte hade pyjamasbyxor på sig.
Han fick komma in till oss men lagom när vi höll på att somna om så ringde såklart Crickas väckarklocka och det var dags för honom att dra sig ur sängen för att åka till jobbet.
Jag lyckades få Oliver att ligga kvar men efter ca 15 min kände jag mig pigg så vi gick upp. Tände lite ljus i våra fina ljushållare på väggen. Det går åt 12 värmeljus varje gång å förra året gjorde jag slut på 2 paket innan årsskiftet så detta år har ja köpt hem 3 paket plus att det redan fanns lite :-)

Idag är vi lediga och jag vill hitta på nåt men vet inte vad...
Imorrn ska vi åka till svärmor och vara ute hela dagen om det är bra väder. Vi ska plocka svamp, grilla korv och bara vara ute och ha det skönt.Så frågan är vad vi ska göra idag.
Förutom att plocka lite och göra iordning utifall Wilmas försenade barnkalas måste hållas hemma så vill vi ju göra nåt mer.
Jag kanske ska försöka hitta nån att knalla på stan med. Fast det tänkte ja ju försöka göra på fredag och har egentligen inte råd att spendera så mycket. Men jag måste hitta lite outfits till KÖRDRAGET där vi har färgtema LILA/VITT  -SVART.

Förslag är varmt välkomna på vad man kan hitta på som kanske inte kostar speciellt mycket.
Gå på museum, utställningar och sånt där kan va kul nån gång, men inte själv med båda barnen första gången.
Oliver har ju som bekant lite svårt att sitta still.

Bada på badhuset har jag som alternativ men ja vet inte. Får tänka lite till. Jag känner inte för att böka med packning och klä av och på och styra för mcyket ehlelr...  Hmm, det kan bli svårt det där.


Vi börjar med att äta frukost sen så får vi se vad vi tar oss för...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: