♥ Godmorgon ♥

2010-10-14 @ 07:20:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är det torsdag, idag ska vi till svärmor och plocka lite svamp och bara vara ute.
Detta skulle vi även våga oss på förra torsdagen, men då regnade det så vi kom aldrig iväg utan det fick bli badhuset istället.

När jag tittade ut genom fönstret förut så såg de ut som om det hade regnat inatt, om det inte vara var fukt.
Så vi håller tummarna att det blir uppehåll, annars vet ja inte vad vi ska göra, för nåt måste vi göra. Vi får kanske ta en tripp till busfabriken!


Stackars lilla Wilma, hon har fått sån otroligt jobbig hosta och hostar så mcyket att hon står på alla fyra efter ett tag i sängen när hon ska sova.
Cricka sa i måndags att hon hostar mycket. Men mycket kan ibland va att hon hostar i 10 min. Nu handlar det om ca 45 min.  Hon fick komma upp och dricka massa vatten för att det skulle lindra lite och göra hostan lättare.

Hon fick en macka, hostan lugnade ner sig och vi gick och lade oss alla 3 i vår säng efter bonde söker fru.
Wilma var pigg som en mört, men så fort hon kände att vi var väldigt avslappnade och nästan sov så somnade hon själv och vi sov till ca 06:30.  Hostan är kvar  såklart nu på morgonen, men inte lika mycket och eftersom hon sitter upp blir det inte lika jobbigt för henne heller.

Vi funderar på vårdcentralen men vi låter henne dricka mycket vatten idag och så får vi se hur det ter sig ikväll och imorgon. Hon har ju bara hostat 3 dar och det är ju inte ens säkert hon får nåt mot det då heller.... Även fast ja tycker att hon borde.
Vi får se....

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: