♥ Måndagslistan ♥

2010-10-25 @ 11:38:23 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;

*
Vår överblick i Konserthallen Louis de geer i måndags gick bra

* Dansen med ungdomarna gick bättre än förväntat

* Ledigheten som började i fredagsmorse fortfarande håller på :-)

* Åtminståne jag och Wilma fick träffa våra vänner från storstaden

* Det bara är 6 dagar kvar till Konsert dags...  Börjar känna mig lite nervös!!

* Imorrn är det åter igen dans med ungdomarna och det är så skojsigt :-D

* Jag jobbar bara kortvecka denna vecka

*
Lördagen är det rep med kören och söndagen går åt till genrep m.m.

* Jag älskar mina barn! ♥

* Min stora kärlek finnns där vid min sida och jag vid hans i alla lägen! Han gör mig hel även fast jag är dålig på att visa det! Älskar dej! ♥♥♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: