Personlighets test

2010-10-08 @ 10:46:00 / Allmänt / Kommentera (2) st
Jag hittade ett personlighetstest när jag läste en av dom bloggar jag följer (här)

Detta sa testet om mig;


Jennys personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa Jenny:

 inredningsdesigners
 designers
 sjuksköterskor
 administratörer
 operativa chefer
 sekreterare
 förskole- och dagispersonal
 socialarbetare
 personalvetare
 juristassistenter
 präster
 kontorsansvariga
 affärsinnehavare
 ekonomibiträden
 hemmafruar/hemmamän
 trädgårdsmästare
 kuratorer
 familjerådgivare
 hälsovårdspersonal
 bibliotekarier
 medicintekniker.


En del känns ju väldigt långt borta, men visst, en del av de yrekn som listats skulel jag absolut kunna tänka mig!

Kram på er ♥


Kommenterat av: Britta bloggar

Roligt, det måste jag testa!

2010-10-08 @ 21:13:21
http://brittabloggar.wordpress.com
Kommenterat av: Lina

¨Tack för tipset om halsbrännan, måste ta o köpa sånna tab. Mmm vill ju ha en ny den som jag skrev om kosta 7000:- helt ok pris tycker jag. Men M han tycker att vi ska köpa begangnad.. Men till första barnet vill jag ha nytt känner jag,sen kan man ju spara den om man får ett barn till.. Men vi får se. Vet iaf att jag vill ha den som jag skrev om "provkörde" den hos en kompis som nyligen fått barn och den var jätte lätt o smidig..



Hoppas allt är bra med er =)

Kram

2010-10-11 @ 15:29:10
http://lina84.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: