Till Tallin med min Älskade ♥

2010-10-06 @ 14:09:25 / Allmänt / Kommentera (1) st
Nyligen fyllde min älskling 33 år...

Vi har nyligen pratat om att åka utomlands eller ta en weekend för oss själva, vilket vi är i stort behov av just nu.
Som överraskning bokade jag en kryssning till Tallin  :-)

Det ska bli så skönt och ja hoppas vi får en bra resa.
Vi ska äta gott, dricka lite gott och shoppa lite i Tallin, t.ex. Julklappar. Smart va?!

Vi har än så länge ingen bussresa hem. Det fanns säkert, men det är första gången jag bokar en kryssning själv så jag vet liksom inte hur allt går till. Så jag ska ta o ringa och kolla upp det och så får jag lägga till det i min bokning i såna fall. Annars hopaps jag det löser sig ändå. Vi har bekanta i stockholm och vi får hoppas att dom i värsta hall kan hämta oss i hamnen och släppa oss på tågstation så får vi ta första tåget hem istället.

Det där kommer lösa sig, det känenr ja på mig!

Men det ska bli så skönt och framför allt kul!

Kram på er ♥

Kommenterat av: Britta Bloggar

Vilken fin blogg du har!

2010-10-07 @ 23:42:10
http://brittabloggar.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: