Vakna med huvudvärk, ingen höjdare....

2010-10-12 @ 13:04:26 / Allmänt / Kommentera (0) st

Usch, idag vakande jag med huvudvärk.... suck
Hur jobbigt är inte det?

Det beror antingen på att ja drack för lite på jobbet igår eller på att jag vaknade med ett ryck av abrnens oväsen och sen flög upp för att tysta dom lite så dom inte skulle väcka den sjuke karln i familjen.
Troligen beror det på både och, jag fixar inte hastiga uppvaknande längre. Behöver ligga och vakan till i typ 20 min innan jag går upp. Så idag blir det några panodil.

Men jag är väldigt tacksam att jag fick sova till 8:30. Det är man inte alltför bortskämd med vill ja lova.


Igår när ja kom hem efter jobbet så var lilla Wilma vaken.
Hon hade vaknat vid 20 snåret när cricka skulle gå o lägga sig och hade inte somnat om.
Hon sa tt hon kände sig sjuk, hon hade hostat väldigt mýcket.
Men efter att ha legat på mig som en liten bebis i 10 min så sov hon så gott igen och gjorde sen hela natten.
Oliver fick aj hämta 05:50 men som tur var så somnade även han om. Det trodde ja inte. O jag märkte inte ens när han gick ur vår säng sen.
Ibland är man lite bortskämd som sagt :-)


Snart vankas det jobb, börjar kl 14 idag och jobbar till 22. Inget höjdarpass men skönt och inte börja tidigt på morgonen varje dag. Men idga längatr ja till jobbet, men mest för att ja glömde telefonen i arbetsbyxorna igår kväll. Så jag har några missade samtal för ja vet att mamma ringt ett par gånger.
Bäst o komma ihåg laddaren för jag lyssnade så mycket på vårt tävlingsbidrag till kördraget igår.


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: