Jag önskar mig....

2010-09-03 @ 14:18:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag fyller inte år men jag önskar mig lite saker...
Det är egentligen en önskelista som jag önskar ja hade pengar till eller fick kastat på mig för att nån gillar mig... ;-)

Jag önskar mig 4 vinterdäck med fälg, vi behöver vinterdäck i storlek 225 eller lite mindre och det kostar multum..

Vill också åka utomlands, det låg på planerna, men det fick ligga på is lite till...

Till Wilmas rum vill jag ha en ny expedit bokhylla (4*4 rutor minst) och en ny/begagnad säng (90*200)

Även en bilstol till Wilma önskas, framåtvänd, så att Oliver kan ta den Wilma sitter i

Till oss själva önskar vi/jag mig en bärbar dator och en ny sängram, börjar bli trött på den vi har. Köpte den på blocket för 800kr år 2007

OM det inte var nog med det så behöver vi en ny micro, vår paja igår, själva öppningsmekanism. Så brödet jag värmde lite igår morse ligger där det ligger.

Var ute på jakt efter en igår, men dom som ligger skapligt i pris är verkligen pyttesmå i själva utrymmet där du ställer in saker....



Om nån känner sig snäll  ;-)


Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: