Gomorron, go eftermiddag ♥

2011-04-14 @ 14:14:49 / Allmänt / Kommentera (1) st
Har nyligen vaknat upp från min skönhetssömn och så glad och på sprudlande humör när jag såg att solen lyste.
Förhoppningsvis fortsätter det resten av eftermiddagen så jag får njuta av den jag med...  :)
Inatt är sista arbetspasset för den här svängen och sen börjar jag på onsdag morgon igen så jag hoppas på bra väder.

Igår hämtade jag Wilmas nya (köpt på tradera) fleecetröja som hade legat på utlämnings stället i nästan 10 dar utan att mail hade gått ut. En grön jättefin lite stor än, men det får funka hon kommer ju garanterat att kunna ha de även i höst. Oliver blev lite ledsen att han inte fick något, men då förklarade jag för honom att han har ju fått regnkläderna och då tittade han på mig o så sa han "Ode då" = okej då...  
Han är ju så underbar även fast jag har lite svårt o vänja mig vid att han inte har kvar sitt fina hår... :(
Jag tröstar mig med att det blir fint när det växer ut..

Idag håller jag alla tummarna för att vi kommer igång med rensningen av uteförrådet så att Cricka sen kan fokusera på att jobba lite extra så vi inte förlorar så mycket när han går hemma. Skulle själv behöva ta några pass men det är ont om dom tyvärr...

Jag skulle behöva gå en promenad idag men jag är helt slut i kroppen och siktar på att ta en imorrn istället när jag ändå ska upp tidigt och vända tillbaka dygnet och siktar på mer situps idag istället.

Kram på er ♥

Kommenterat av: natalia

Hej! jag kan tyvärr inte imorgon...sitter med c-uppsatsen och har massa att göra innan helgen!

vi kanske kan ses nästa vecka? hur jobbar du?

kram

2011-04-14 @ 18:19:20

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: