Gomorron lördag ♥

2011-04-16 @ 08:41:13 / Allmänt / Kommentera (0) st

Lördag morgon, barna vaknar vid 7 snåret...
Suck, lite längre hade jag hoppats på när båda barnen somnade efter kl 20.

Vädret ute känns inte så uppiggande, inte ens 10 plusgrader och det blåser lite och solen lyser med sin frånvaro.
Så det blir inte så mycket jobb ute idag, vi försöker satsa på att städa för det behövs verkligen.
När städningen är klar hoppas jag att vi kommer iväg och gör lite småinköp som är planerade. Till kvällen kanske vi får pyssla lite jag och barnen. Fick ett jättefint kokboksställ när jag fyllde år som jag ska måla vitt. Wilma har en spargris och småbyttor att måla så jag får försöka hitta nåt på panduro till Oliver som han kan sitta och pula med. Vet att dom har djur i pappfigurer men det vore roligare att hitta nåt som håller lite längre.

Fick precis lust att även ta en sväng på Tropicariet så vem vet.
Sätter vi jag bara fart med städning så att Cricka blir inspirerad så kanske vi hinenr med en hel del idag!


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: