Man är inte alltid på topp...

2011-04-19 @ 17:51:37 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaha...
Jag kände redan när jag vaknade att något inte var som det skulle.
Kände mig lite hängig men framför allt tjock i näsan.
Efter frukost gav vi oss iväg o handlade och under tiden kände jag hur jag mådde sämre och sämre.
Väl hemma tog jag tempen och den visade på ca 38,4. Så jag messade cricka oh bad honom försöka komma hem tidigare. Blir inget jobb imorrn, stannar hemma så jag verkligen blir frisk.

Sitter i soffan med en fleecetröja oh en filt. Oliver har gjort mig sällskap och vi tittar på filmen "Bilar" som är hans favorit. Cricka och Wilma åkte iväg en sväng på lite egentid, vad vet ja inte men det blir jag nog varse om när som kommer hem.

Kvällen blir lugn och stillsam för min egen del. Hade velat styra rätt mycket, men det är bara och acceptera.

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: