Nattsuddare ♥

2011-04-13 @ 06:56:35 / Allmänt / Kommentera (0) st
Har precis kommit hem från mitt nattpass och ska strax gå o lägga mig, men lite nedvarvning efter ett arbetspass är behövligt.

Inatt när jag fick lite tillfälle att surfa på jobbet så hitatde jag av en händelse en blogg jag definitivt kommer följa..
Hon är känd från tv-programmet Familjen Annorlunda och heter Madeleine Ilmrud. Jag fastnade för henne och hennes familj och kände igen familjesituationen hur den skulle kunna se ut om det var hemma hos oss. Stressigt och hektískt för Cricka och tid till allt för mig. I alla fall vinklades det så =)

Läste också att Madeleine, precis som jag, ska gå på Mammablogggalan och har börjat testa kläder... HJÄLP!!
Panik, kläder har jag liksom glömt bort... Tur att jag fick presentkort när jag fyllde, även fast en viss liten dam spolade ner 500 kr i toaletten för att presentkortet var fult! =(
Får ta mig till Linköping innan det är dags för att se vad jag kan hitta. Kommer såklart noga gå igenom våra egna butiker först, men alla butiker tar in olika saker och chansen är stor att dom har mer i linköping...

När jag vaknar idag är det dags för vägning om jag inte kommer iväg på möte idag. Är det dåligt väder så passar cricka på att jobba lite övertid med tanke på att han kommer vara sjukskriven i slutet på april början på maj. Är det bra väder hoppas jag ahn kommer hem så vi kan börja rensa ute förrådet som också det måste göras innan op. Jag lär märka hur det blir om sisådär 7 timmar.


Gonatt ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: