Onsdag och vägningsdag...

2011-04-06 @ 10:38:19 / Allmänt / Kommentera (1) st

Lite senare ska jag och barnen ge oss iväg så att jag får göra min första vägning.
Förra gången tog jag ju helt fel på tiden så det blev ingen vägning. Men idag ska jag iväg ch jag hoppas inte direkt på några resultat för torsd till sön räknade jag alla points, men jag åt inte nyttigt!

Jag sitter också o planerar vad jag ska bjuda på imorrn när släkten kommer för att fira mig!
Tror jag nästan är färdig så efter vägningen får vi åka en sväng till affären och inhandla en del smågrejer så att vi kan baka på eftermiddagen och bara koncentrera oss på städning imorrn. För det är ett nödvändigt ont, men det är skönt när det är klart...

På tal om städning så ställde jag ut julkartongerna i uteförrådet igår. Dock blev jag inte färdig.
Jag upptäckte när jag hade ställt ut 2 kartonger och skulle arrangera om lite så att jag fick plats med den sista att nånting hade ätit hål på en av stolsdynor. Jag tänkte direkt på en råtta eller mus men hoppades och bad till gud att den var borta för länge sen. Stuvade vidare när jag hör nåt prasselliknande. Snett ovanför mig på en kartong med gamla skolsaker i sitter det en mus ca 1,5 dm STOR!!
Jag avskyr verkligen råttor och möss och jag skrek och sprang ut, smällde igen dörren och sprang in.
Vi ska rensa i förrådet innan crickas operation och jag upplyste honom att jag vägrar ta i en endaste kartong jävel, vem vet hur många dom är och hur många skadebebisar det finns....   usch, jag ryser när ja tänker på det!

Vi har ett hål i ett hörn och det ska banne mig täppas till, men först ska det köpas råttgift och fällor och allt möjligt så vi får bort dom äckliga djuren... Hua, dom som har råttor till husdjur, dom förstår ja inte riktigt!


Kram på er ♥


Kommenterat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

spännande med vägning! ^^ hade du gått ner nått?

2011-04-06 @ 19:35:15
http://hannaofsweden.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: