The O-day!

2011-04-27 @ 21:18:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag kl 06:00 ringde väckarklockan och hela familjen steg upp.
Jag och barnen för att knalla till dagis och cricka för att göra sin andra rengörings dusch. (Den första genomfördes igår kväll). Det behövdes inför operationen som skulle ske kl 08:00.

Då vi blev lite sena till dagis fick vi gasa lite för det var visst lite längre från norrköping till finspång där operationen skulle ske. Exakt 08:00 klev vi in till receptionen och betalade för att sen åka upp till våning 5. Cricka fick byta om till en långskjorta och en överdrags skjorta och extremt sexiga strumpor som kunde ha räckt honom upp till midjan =)

Det blev snart dags för honom att gå iväg och jag rattade bilen mot norrköping igen.
Hämtade min telefon, som jag såklart glömt hemma, och styrde mot maxi. Där inhandlade jag lite byxor och strumpor till barnen. Jag visste inte riktigt när jag skulle vara tillbaka o hämta Cricka så jag åt en väldigt lätt lunch och åkte iväg så jag var tillbaka runt halv 12.
Han hade kommit in på uppvaket och var lite smågroggy, men jag fick komma in o sätta mig.
Det tog sån pass tid att jag fick gå ut och lägga i mer parkeringspéngar.
Hade jag vetat ungefär hur lång tid det skulle ta så hade jag åkt en sväng till Viberga istället, men men...
Vi åkte hem runt 14 snåret,  men kom då bara till Viberga för Cricka mådde så fasligt illa. Det var nog en blandning av yrsel, men också smärta som han började känna av igen.

Tur att vi fick med oss dunder alvedon hem och morfin, för det har verkligen behövts!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: