Det går för fort...

2011-08-11 @ 10:13:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nyss var det sommar, 30 grader varmt och superskönt!
Men nu, vad händer, det är ca 15 grader varmt ute och det är i princip långbyxor som gäller. Suck, det är ju faktiskt bara augusti...
Nåja, man får försöka göra det bästa av det helt enkelt.

Igår skulle jag vara sådär superduktig och åa ner till VV och väga mig, har haft problem med att skriva ut mitt månadskort så jag ändrade bara datumet själv för ja tänkte att det borde ju gå. Tji fick jag, det var absolut tvunget att vara ett utskrivet eller fotat med mobilen. GRRr... hade då helt plötsligt 1 tim och 20 min dötid istället för 30 min dötid. För ja hade inte hunnit hem, fota och tillbaka på 25 min. suck, får helt enkelt se om jag kommer iväg nästa vecka. Borde jag kunna, men då kan jag inte sitta med på möte för då är barnen med. Skit samma, det viktiga är att jag faktiskt går dit.
Så jag spanade på present till syrran och fönstershoppade för egen del.
Hittade en så fruktansvärt fin brev "samlare".
Vet precis vart den ska stå om jag köper den när lönen kommer, perfekt och ställa post i. Ett fack för räkningar, ett fack för oöppnad post och ett för utgående... Kostade 300 kr, men vem vet!

Idag är dte återigen dags för eftermiddagspass men innan det ska jag lämna barnen på dagis och ta en promenad eller i värsta fall ne sväng på crosstrainern. Jag börjar försiktigt och kör bara några minuter för att inte chocka mina ben som jag  får ganska mycket känningar i bara av ett köra 5 min på crosstrainern. Har små olika delmål så till jul hoppas jag ha nått 2 delmål.

Nej vet ni vad nu börjar dte osa lite här inne, misstänker att en viss herre behöver byra blöja...

Kram på er ♥  


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: