Måndag hela veckan...

2011-08-29 @ 10:22:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ordningen är återställd, barnen är på dagis vilket dom har längtat efter hela helgen!
Det var inga problem att få iväg dom till dagis, trots att mamman i familljen var lite trött oh inte orkade gå upp när klockan ringde så blev vi bara 5 min sena...

I helgen jobabde jag förmiddags 12 timmarspass och har i runda slängar sovit ca 4 timamr per natt och den som räknar lite snabbt inser snart att jag sovit 12 tim på 3 nätter när jag i vanliga fall brukar sova 16 tim på 2 nätter. Så jag är ganska så sliten, men jag ska plocka iordning här hemma så det bara är att starta dammsugaren imorrn eftermiddag när ja vaknar och så ska jag handla lite små prylar som inte kom med vid storhandlingen i torsdags. Sen ska jag sova  så jag orkar med nattens arbetspass.

Måste försöka få tid att ringa lite samtal också, säga upp ett tillägg på tele2 som jag inte bett om och leta simskola till Wilma. Har som sagt lite att göra idag så det är bäst jag tar tag i det!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: