Min lille kille!

2011-08-16 @ 11:12:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
Oliver har fortfarande feber som ligger runt 39, smärtan i magen håller också i sig och nu har han även fått ont i munnen.
Vi tog oss en tur till barnakuten igår för magens skull, men det var såklart ingen fara. O hade cricka bara sagt att oliver inte hade bajsat på söndagen så hade jag nog inte åkt dit för då hänger det nog ihop med bajset. O när vi var på fika hos syster så bajsade han 2 gånger. Dock har han fortfarande ont i magen och han får både ipren (supp) och flytande alvedon. Vi får se vart detta slutar, men han får gärna bli frisk snart.

Natten var väl inte den bästa i mitt liv, vid 2 snåret fick han en supp och lite vatten och nån timme innan det så vaknade Wilma för då hade hon kissat i sängen. Ett kort kort tag låg vi 4 i vår säng, men det blev alldeles för varmt så jag gick ganska snart och baäddade rent i hennes säng och så somnade hon om där. O då kunde jag äntligen somna om själv.

Cricka väckte mig sen vid 5 hugget för att Oliver fes och han fick för sig att det lät som det rann och rann utanför. Men hans rörelser fick det att se ut som om han trodde det skvätte på honom, han måste delvis ha drömt. Somnade om ganska snabbt sen och när klockan var ca halv 9 så kom Wilma och väckte mig och ville gå upp. Men efter nattens vaka så var jag så trött och kom inte upp förrän 9:30.

NU är Wilma på dagis och vi har lite mys i soffan med en film. Vi ska ge oss iväg och handla lite småsaker om inte oliver känner sig för seg och vid 14 är det dags att hämta wilma igen.
Gissar på att det blir en tidig kväll till sängs även ikväll.

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: