Ny och ledig vecka!

2011-08-15 @ 12:07:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu har jag jobbat mördarveckan med 7 pass i sträck som avslutas med 2x12 timmars nätter.
Dock blev mitt sista pass bara 8 timmar då jag gick hem kl 2 inatt.
Oliver har efter dom första 5 dagarna på dagis efter semestern fått feber.
Den har som max legat runt 39 och idag är han riktigt hängig och för att cricka inte skulle få jobba sent idag för att sen gå upp tidigt imorgon så åkte jag hem vid 2 tiden. Dock kunde jag inte somna förrän typ 5 och kl 9 skulle Wilma vara på dagis så jag har inte sovit många timmar. Ska försöka sova en liten stund till, men först måste vi ge oss iväg och köpa present till syster som har fyllt år och i dag är det dags för lite kalas.

Tråkigt det här med febern, den kommer alltid olägligt...
Just den här veckan är det Augustifestival i staden, jag hade tänkt ta en repa til djurparken och även träffa vänner. Men som det ser ut nu så blir väldigt oaktivt ett par dar. Bara han är frisk på lördag för då ska vi på dop då finaste Leo ska döpas =)

Den här veckan hade jag också hoppats komma iväg på vägning även fast barnen får följa med så det blir inget möte efteråt. Men det är ju samma där, vi får helt enkelt se...

Olivers fick ipren för snart 2 timmar sen och febern har fortfarande inte sjunkit, tycker inte om när dte är så!!!
Ska ta ahnd om min lilla kille!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: