Vi mår bra! ♥

2011-08-10 @ 11:17:32 / Allmänt / Kommentera (0) st

Arbetsveckan stormade tillbaka och vi jobbar båda två igen. Jag mån-sön och Cricka mån-fre.
Även barnen fick en rivstart på dagis med att gå 06:15-15:30 dom första två dgaarna så det var nog fler än jag som tyckte det var skönt att sova lite längre idag :)

Idag ska jag på mitt första VV möte på månader. Var där första och enda gången i april nån gång och sen har det inte funnits tid eller så har jag glömt bort det.
Men idag ska jag dit och jag vet att det visar plus sen senaste gången, men jag har ändå gått ner lite grann sen i måndags så det känns bra =)

Idag blir min kära syster ett år äldre!
Stort grattis till henne!


Näpp, innan jag åker på möte och sen vidare till jobbet så måste jag få i mig lite o äta annars komemr jag nog avlida på jobbet.

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: