Godmorgon lördag ♥

2011-12-03 @ 11:18:08 / Allmänt / Kommentera (0) st

06:30 imorse ringde klockan. Dags att pallra sig upp för att få upp Wilma, kl 8:30 var det dags för simskola... Lördagar sätter igång ganska tidigt och sen håller vi igång hela dan. Idag är jag väldigt trött och med vetskapen om att jag ska sjunga i ett luciatåg runt 15 och gå på julfest ikväll med jobbet, gör att jag nog tänker sova en liten blunder innan det är dags för lucia, annars kommer jag inte orka ikväll. Har inte tänkt dricka speciellt mycket eller komma hem så sent men man ska ju ändå känna sig pigg och alert =)

Gårdagen var även den ganska tuff, vaknade 02 och kunde inte somna om. När julkalendern började igår kväll så orkade jag inte längre, somnade och sov i ca 20 min. Blev superpigg sen och var vaken till 24. När barnen hade slocknat igår så beställde jag julklappar fårn Lekmer.se

Hittade en del grejer men det som gjorde att jag beställde just igår var en docka som Wilma väldigt gärna vill ha, den var nersatt från 599 till 399 bara just igår. Så det var bara att beställa... Men glad kommer hon att bli!

Dags att slumra lite tror ja, ögonlocken slår nästan ihop....

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: