♥ God förmiddag

2011-02-05 @ 10:49:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Godmorgon, godförmiddag!

Här har vi precis ätit frukost, barna vaknade runt 7, men jag orkade helt enkelt inte...

Oliver började gny och ha sig runt 23 tiden och inte förrän halv 1 hade jag lyckats få i honom alvedon och få av honom alla kläderna. Stackarn hade magknip som inte riktigt ville ge sig. Men efter en alvedon och efter att ha fått av sig alla kläderna somnade han äntligen om vid 1 tiden och jag själv strax därefter. Men det känns idag! Försökte slumra i soffan på morgonen, men med barn som av nån konstig anledning (stor risk att det är brist på underhållning pga av feber) är som duracellkaniner så var det nästan omöjligt. Korta korta micro naps blev det men jag kommer nog vara otroligt trött idag...

Ute är vädret sisådär, några plus, ingen blåst men tyvärr så regnar det och är grått! Inget man direkt blir piggare av! Det hade varit underbart om det hade varit blå himmel och sol för idag tänkte vi ta oss utanför dörren åtminståne för o handla. Jag är inte riktigt gjord för att vara hemma och bara sitta inne i 5 dar. Minsta lilla utflykt o det känns bättre. Imorrn ska vi i alla fall försöka gå på Olivers dans, det är ju mest snorigt nu så jag håller tummarna!

Trevlig lördag!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: