Innedag med olika sysslor...

2011-02-08 @ 09:01:37 / Allmänt / Kommentera (1) st
Usch vilket väder vi har idag :-(

Tur att vi tog badhuset igår så vi inte beöver ge oss ut idag.
Idag stannar vi inne och pysslar med lite olika saker.
Tvätta är ett måste och julgardinerna ska nu få åka ner, o det är tidigt för o vara jag :-), men vi ska också måla lite tänkte ja. I julklapp fick Wilma en spargris att måla själv och i helgen köpte vi 3 små askar som man får måla själv och i dom ska hon förvara sina smycken. Tyvärr såg jag inte förrän vi kom hem att det var porslin, det är ju inte direkt det optimala, men det får gå.

Jag har den senaste tiden känt för att pyssla. Att sätta mig ner och pyssla lite när barnen somnat skulle vara så skönt. Så jag har tittat lite i Panduros katalog och hittat lite pyssel, dock så är scrapboking inget för mig så det är lite annat pyssel. Jag kommer berätta mer när jag satt igång med det, men än så länge så har ja inte bestämt mig för vad jag ska börja med. Det finns ju så mycket, men jag vill inte göra nåt som bara står o samlar damm sen.  

Så vi får se vad jag hittar på!

Trevlig dag!


Kram på er ♥


Kommenterat av: Natalia

Hej igen! Ja vet det är jätte svårt att hitta rätt hus! har tagit oss evigheter och nu har vi lagt det på hyllan ett tag, har tilräckligt mycket att syssla med just nu känns det som! Hur som..jag har skaffat blogg! haha 70 år senare än alla andra men känner att jag vill skriva ner tankar och annat nu inför sommaren! så du kan väl kika in där nån dag så kan vi ses om vi kan ses nån dag...har jätte mycket i skolan nu men det blir nog bättre snart!

ha det bra!

2011-02-11 @ 13:06:31
http://blogg.mama.nu/treblirfyra/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: