Jag ♥ fredagsmys

2011-02-04 @ 22:16:40 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag tycker väldigt mycket om det här med fredagsmys!! :-)
Mer än lördagsmys...

På fredagar är det roligt på tv:n för barnen o dom får en liten pytte ytte skål med lite godis bara för att det ska kännas lite speciellt. Detta hänger kvar sen vi några år bakåt i tiden ofta åkte till svärmor och ibland till mina föräldrar på lördagar.
Då var det ju liksom inte familjemys på lördagen med godis från oss så då gjorde vi det på fredagen istället och det har hängt kvar, men det är lite lugnare med snacks på fredagar för nu åker vi väldigt sällan till svärmor och mor o far bor bara ett ögonkast bort.

Men en sak som jag tycker är bra nu är att det även är melodifestival för barn på lördagar!
Hur kul som helst, jag önskar det fanns när jag var barn!!

O nu ett par helger framåt blir det mycket melodifestival :)
Först barnens och vår svenska, jag hoppas bara jag slipper bli besviken på den svenska...

Nu är det snart slutet på Let´s dance och Björn Ra¨nelid bara måste åka ut, han var verkligen inge bra idag!

Kram på er  ♥

Kommenterat av: Lena Nilsson

ja såg inget om melodifestival för barn idag?

men Lilla melodifestivalen har ju typ funnits sen 03 lr nåt..

2011-02-06 @ 00:16:46
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: