♥ Tisdagslista ♥

2011-02-22 @ 15:26:52 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår var fullt upp och jag själv trött så det blir en tisdagslista!

Idag Tisdag är jag glad för att;

* Wilma efter en hel veckas sjukdom blev frisk till helgen och vi kunde gå på 1 års kalas!

* Jag själv verkar ha blivit väck med förkylning och förhopningsvis även min dundrande hvudvärk...

* Det snart är lön för då ska mammablogg galan betalas!!!

* Mina barn! Dom är det bästa som finns och jag älskar dom!

* Min långa jobb vecka är över och nu är det efterlängtad ledighet som står för dörren

* Kolmårdens djurpark är öppet till 6:e mars och nån dag hoppas vi ha vädergudarna med oss!

* Jag älskar min karl!

* Jag har tagit beslut om min frisyr, nästa gång blir det förändring med stor F! :-)



Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: