2011

2011-01-03 @ 21:27:37 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja då var det äntligen nytt år!
Jag hoppas att detta år blir lite annorlunda.
Har under 2010 känt mig mänt hängig, trött och slutkörd.

Jag kände redan i slutet på 2010 att jag fick ny energi, livsenergi, och det känns så bra!

Kickstartar detta år med Allévo kickstart i 2  veckor. Shake, smoothie och soppor i 2 veckor.
Första dagen har gått bra men på grund av en sömnlös natt så blev det inte som planerat oh jag åt en liten portion ris och korvstroganoff istället för att äta 5 allevo produkter.

Dom smakar ju inte så himla gott, tycker dom smakar väldigt speciellt. Så om jag inte vant mig vid smaken efter denna vecka så gör jag egna sopor i en vecka för att det förhoppnigsvis ska funka i 2 veckor. Ska redan imorrn börja leta bra recept så att jag redan har det om det behövs inför nästa vecka.
 
Efter min kickstart är väl tanken att jag ska äta vanlig mat igen, men förhoppningsvis är portionerna väldigt mycket mindre och så ska jag verkligen komma igång med träningen. Har ypperliga tillfällen denna vecka att kickstarta även träningen, men på friskis är det helt tomt på pass så jag får ta mig till nåt av våra gratis ställen via jobbet. 
Word class och medley är ju inte fy skam så nåt ska jag nog lyckas hitta :-)

Ska direkt klicka mig in på word class och se om jag hittar nåt...

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: