Lördags shopping ♥

2011-07-02 @ 12:27:47 / Allmänt / Kommentera (0) st

Imorse hade jag ju sovmorgon, men vaknade såklart 07:30... typiskt!
Men samtidigt så är det guld värt att få vakna i lugn och ro, att bara ta hand om sig själv!

Jag passade på att dammsuga och skura lite golv och fixa iordning lite tvätt, men såklart inte förrän jag tagit det lugnt, ätit frukost och tittat lite på tv.

Jag passade också på att nätshoppa på Blingo som just nu har 70 % rabatt på sommarens varor...
Hittade några fina plagg!


                                                                                                                          
                                                       

                                           Ibland är det bra och läsa andra bloggar =)


Nu är barnen hemkomna och vi ska få i oss lite lunch för att sen åka o handla lite till middagen. Cricka jobbar till 15 eller nåt så vi får se om vi hittar på något idag. Vädret är lite blåsigt, molnigt men kvalmigt så det finns inga direkt självklara aktiviteter så som att bada t.ex. Kolmården finns ju, men jag vet inte om jag har superlust me det idag... får se jag kanske hinner ändra mig, vi kan ju ta nån del bara =)

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: