Oj oj oj oj...

2011-07-04 @ 20:48:48 / Allmänt / Kommentera (1) st
Är återigen i jobbartagen, mördarvecka (jobba 7 dar som avslutas med 2x12 tim) innan det är 7 dagar ledigt!
Jag går inte bara skift på jobbet den här veckan, det blir även lite skift hemma för igår fick Oliver feber. Han dro till med 39,2, snor och heshosta på en gång...

Han hosta låter så jobbig och han säger att han har ont i halsen så vi ska ringa till VC redan imorrn. Jag misstänker att det är halsfluss eller nåt annat som satt sig på halsen, men förhoppningsvis inte. I vilket fall som helst så är det viktigt att vi får penicillin om det behövs för på måndag morgon åker vi till Gotland och ja det finns ju sjukhus m.m. där också, men varför vänta när vi hör att han är dålig o gotland är vår semester, ingen har lust att sitta i stugan med en sjuk liten kille...

Håller alla tummar att hann snart blir bra och att jag inatt får några fler timmars sömn. Dela säng med en febrig kille på sommaren är ingen höjdare. Både oroligt och kladdigt... Snart är det dags att traska in tuppen galler alldeles för tidigt imorrn också...

Kram på er ♥

Kommenterat av: natalia

Hej! Tack så mycket! hoppas allt är bra med er och att ni haft det bra hittills i sommar.

Vi njuter för fullt, hade nästan glömt hur underbara bebisar är! Kramar

2011-07-12 @ 11:06:45

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: