Barnen sover och endast mamman är vaken...

2011-06-14 @ 08:05:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Godmorgon!
Idag är väl 3:e dagen i rad som jag vaknar före barnen och dessutom känner mig ganska pigg, är det tecken på att man mår bra av att ha semester?! =)
Tur att sommarmorgon börjat då väcker jag dom lagom till det om dom inte själva vaknat innan.
Det är ganska skönt att börj dagen själv, då har man verkligen fått vakna ordentligt när abrnen sen komemr upp. Jag orkar mycket mer känenr ja när jag får börja dagen så här...

Vädret ute är lite molnigt, varmt men molnigt. Jag hoppas det spricker upp så att vi kan ta med oss barnens morfar o åka o bada en sväng. Vi skulle gjort det igår men det blåste lite kallt till o börja med så vi lekte med dagiskompisar och avslutade kvällen med minigolf istället.

I eftermiddag kommer barnens kusin Astrid. Från början skulle jag hämta henne på dagis imorrn runt 14, sen bestämde vi att jag skulle hämta henne hemma runt 8:30 och skjutsa ner hennes mor till hennes jobb i sörping. Men då vi ska ut till svärmor imorrn och jag tyckte det kändes onödigt att åka 2 gånger ska hon istället sova här och så kan vi disponera dagen som vi vill. Spännande och se om det går lika bra den här gången som förra gången...


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: