Försäkringskassan - ibland älskar jag er!!

2011-06-16 @ 14:14:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
Yes yes ye, imorrn kommer alla vabpengarna.
Oj det låter som jag ska få hur mycket som helst, men det är alla dagar sen crickas sjukskrivning och så 4 dar i januari som inte blivit godkända förrän nu. Jag är inte hundra på att jag faktiskt fått för alla dar, för det är banne mig lite svårt att tyda på hemsidan. Det är int ebara hela dagar jag begärt för utan även fjärde delsadagar i olika former. Misstänker att dte är nån eller 2 dar som jag inte fått för, men jag tänker nog inte bry mig så himla mycke. Dom kunde ha strulat ännu mer om dom velat men det har gått ganska smärtfritt.

Så hej hej pengarna.... Tråkigt bara på ett sätt att mycket av dom möjligen går till räkningar, ja menar varken jag eller cricka får nån hejdundrande lön denna månad då det var i maj vi båda var hemma och den kommer nu. Men skönt att det är färdigt med det nu.

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: